Zumaiako udaleku irekietarako begirale eta koordinatzaileak kontratazeko prozesua

Uda sasoiari begira, dagoeneko zabalik dago udaleku irekietan begirale edo koordinatzaile gisa lan egiteko izen emate epea. Hautagaiek 3-12 urte bitarteko haurrekin egingo lukete lan, umeei gozamen espazio ludiko atsegina eskainiz.

Koordinatzaile gisa aurkezten direnen kasuan, lanaldiaren epea ekainaren 26tik uztailaren 28a arte izango da (biak barne). Begiraleena aldiz, txandaren araberakoa izango da, uztailaren 3tik 14ra edo 17tik 28ra bitartekoa (biak barne). Bi txandetan lan egin nahi izanez gero, kontratuaren iraupena uztailaren 3tik 28ra artekoa izango da.

Prozesuan parte hartu eta begirale edo koordinatzaile lanak burutu ahal izateko baldintza nagusienen artean ezinbestekoa izango da, besteak beste:
- 18 urte beteta izatea
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza tituluaren jabe izatea
- Denbora libreko begirale titulua izatea (koordinatzaileen kasuan soilik)
- Euskaraz ulertu eta ondo hitz egitea
- Natura sexualeko delituengatiko aurrekari penalik ez izatea

Izen ematea Udaletxean bertan egin beharko dute martxoaren 13a bitarte, ohiko ordutegian, 7:45etik 14:30era

Informazio guztia hemen.

Ya está abierto el plazo de inscripción para trabajar como coordinador/a o monitor/a en las colonias abiertas de verano. Las personas seleccionadas ofrecerán a niñas y niños de 3 a 12 años un espacio lúdico divertido, amable y de calidad.

Para aquellas personas que soliciten trabajar como coordinador/a, la duración del contrato será desde el 26 de junio hasta el 28 de julio (ambos inclusive). En cuanto a las y los monitores, dependerá de la tanda que escojan. Esta será desde el 3 al 14 de julio o desde el 17 al 28 (ambos inclusive). En el caso de querer trabajar en ambas tandas, el contrato será desde el 3 al 28 de julio.

Para poder formar parte en dicho proceso, las y los solicitantes deberán cumplir, entre otros, los siguientes requisitos:
- Tener cumplidos los 18 años de edad
- Estar en posesiĂłn del tĂ­tulo de EducaciĂłn Secundaria Obligatoria
- Tener el tĂ­tulo de monitor/a de tiempo libre (en el caso de la solicitud de coordinadoras/es)
- Entender y saber hablar bien euskera
- No tener antecedentes penales respecto a delitos de naturaleza sexual

Todas y todos los candidatos podrán realizar su solicitud en el Ayuntamiento desde hoy hasta el 13 de marzo en el horario habitual, de 07:45 a 14:30. 

Toda la informaciĂłn aquĂ­.
Share on Google Plus

About Zarautzgazte

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 iruzkin :

Publicar un comentario